Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Більшу частину часу дитина проводить вдома. Кожного дня вона бачить меблі, предмети інтерʼєру. Їй легко сприймати обʼєкти, з якими вона стикається так часто, але при цьому запамʼятати назви цих предметів не легше, ніж будь-які інші. Ця вправа присвячена саме засвоєнню цих назв.

На екрані дитина бачить ряд предметів інтерʼєру. Всі вони відрізняються один від одного, але є звичними для дитини, адже майже завжди їх можна знайти у будь-якій оселі. При цьому всі ці предмети зображені яскраво та досить деталізовано, тож не буде жодних проблем з ідентифікацією цих обʼєктів. Над картинками знаходиться  завдання цього етапу вправи. У ньому є чітко сформульована мета – знайти певний предмет. Цей предмет конкретно називається, тож дитині треба лише відшукати його з-поміж інших обʼєктів та виділити, після чого учень переходить до наступного етапу вправи, де на екрані вже інші предмети, але всі вони повʼязані з меблями або ж з інтерʼєром житла.

Це завдання не тільки закріплює в памʼяті дитини назви меблів та інших предметів хатнього оздоблення, а й тренує увагу та памʼять загалом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.9
Розпізнавання меблів та предметів інтер'єру
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування