Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

З граматичної точки зору всі слова поділені на частини мови. Але і з точки зору лексики є певна диференціація слів – тематична. При зовсім різних формах (кількість та послідовність літер тощо) ці слова обʼєднуються у групи згідно з тематикою предметів, які вони називають. Ця вправа присвячена назвам предметів особистої гігієни.

На екрані учень бачить групу обʼєктів. Всі малюнки зображують предмети, які тим чи іншим чином повʼязані з гігієною – зубні пасти та щітки, мило тощо. Над малюнками міститься завдання до етапу вправи, у якому вказано, який саме предмет треба знайти у ряді. Дитина читає завдання і знаходить цей предмет серед зображень. Таким чином учень вчиться зіставляти прочитану (прослухану) інформацію з побаченим. Це розвиває асоціативні ряди, які повʼязані з обʼєктами тої групи, якій присвячена вправа. Коли дитина обирає певний варіант, то переходить до наступного етапу вправи, на якому її чекають вже нові зображення, але завжди – предмети особистої гігієни. Таким чином розвивається словниковий запас дитини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.12
Розпізнавання предметів особистої гігієни
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування