Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Обʼєкти оточуючого світу можна умовно поділити на два види: істоти та неістоти. До першого виду належать живі створіння, тоді як до другого – предмети неживої природи або створене людськими руками. Вміти розрізняти ці два принципово різні типи обʼєктів - дуже важливо для дитини.

На екрані учень бачить кілька обʼєктів, серед яких є як істоти, так і неживі предмети. Завдання дитини полягає у тому, щоб вибрати та виділити той обʼєкт, який за цією ознакою відрізняється від інших. Наприклад, якщо у ряду всі предмети є істотами, окрім одного, то саме його і треба виділити, і навпаки. Після того, як дитина обирає той чи інший малюнок, вона переходить до наступного етапу вправи, на якому всі зображення на екрані змінюються. Малюнки істот та неістот виконані у цікавій стилістиці, яка нагадує ілюстрації до дитячих книжок: округлі форми, яскраві кольори, помірна, але виразна деталізація. Тож з упізнаванням вже знайомих обʼєктів в учня проблем не виникне. Важливо, що рух дитини між рівнями вправи здійснюється незалежно від того, чи правильну відповідь вона дає на питання кожного конкретного етапу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.8
Розрізняємо живе та неживе
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування