Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

За допомогою слів можна описати положення тіл у просторі, при чому у різних площинах. Наприклад, можна описати, що знаходиться вище, або нижче певного предмета, відносно якого і відбувається порівняння. Це дуже важливо – мати такий обʼєкт, тобто те, орієнтовно чого і треба визначати місцезнаходження. Ця вправа тренує вміння дитини визначати, що знаходиться зверху або знизу від певного предмета.

На екрані учень бачить кілька обʼєктів. Кожен з них знаходиться у різній частині робочої зони. Є центральній - великий предмет, який слугує орієнтиром. Наприклад, дві пташки на дереві – одна у кроні, інша на нижній гілці. У завданні до картинки вказано, який саме елемент малюнка треба знайти та виділити – верхній чи нижній. Дитина аналізує зображення і знаходить правильний обʼєкт, після чого переходить до наступного етапу вправи, на якому бачить на екрані вже інший малюнок, а також нове завдання. Якщо, наприклад, на минулому етапі треба було виділити той обʼєкт, що знаходиться зверху, то на новому вже треба буде виділити нижній. Таким чином дитина краще усвідомлює значення слів, які виражають місцезнаходження предметів у вертикальній площині.

 
 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.1
Вчимо слова "зверху"/"знизу"
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування