Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа тренує вміння дитини розуміти вертикальну площину, тобто, що знаходиться вище або нижче певного предмету. На екрані дитина бачить кілька обʼєктів. Вони розташовані на різній висоті відносно центрального предмета. Наприклад, іграшки на ялинці можуть бути вище або нижче, і при цьому їхня висота порівнюється саме завдяки ялинці, на якій вони висять. Над малюнком міститься завдання, у якому вказано, який саме предмет треба знайти учню. Але сам цей предмет прямо не називається. Замість цього у завданні вказано тільки розташування обʼєкта у вертикальній площині відносно центру. Також на екрані може бути зображено один чи кілька предметів, які не стосуються центрального предмета. Їхнє положення у просторі враховувати не варто. Дитина робить свій вибір з предметів, які містяться на потрібній частині робочої зони (для конкретного прикладу – це іграшки на ялинці, тоді як гірлянди над ялинкою не враховуються), і після цього учень переходить до наступного етапу завдання. На новому рівні вже інше зображення, і якщо тільки що учень шукав, який з предметів вище, то тепер має знайти той, що нижче за інші відносно певного обʼєкта.

 
 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.4
Вчимо слова нижче/вище
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування