Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Рима є досить цікавим мовним явищем, при якому окрім особливого ритму спостерігається також співзвучність закінчень слів, які знаходяться наприкінці рядків. При цьому на співзвучність вливає саме побудова слів, а не їх лексичне значення, яке може бути зовсім різне. Таким чином співзвучність – явище фонетичне, але на його створення впливають саме граматичні особливості слів.

У ході виконання цієї вправи дитина вчиться краще підбирати співзвучні слова. На екрані учень бачить певні зображення. Назву цих предметів дитина знає. Під малюнком міститься словесний ряд. Серед елементів цього ряду є одне слово, яке має співзвучне закінчення з назвою предмету, яку учень чує, натискаючи кнопку вгорі. Потрібно обрати це єдине слово та виділити його. Після цього дитина переходить на наступний рівень вправи, де перед нею постає вже інше слово та нові варіанти для вибору співзвучності. Особливість цього завдання полягає у тому, що воно поєднує як зображення предметів за допомогою картинок-ілюстрацій, так і написані літерами назви цих обʼєктів - і звуковий супровід завдання. Таким чином розвиваються різні сторони сприйняття мовних засобів, комплексний підхід до роботи зі словами і аналітичні здібності.

 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.4
Вибір співзвучного слова-картинки до слова
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування