Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Синоніми, тобто слова, які попри різне написання мають досить близьке (хоча й не однакове) значення, обʼєднуються у специфічні ряди. Всі слова синонімічного ряду можуть бути використані для опису тої чи іншої ситуації. За допомогою виконання цієї вправи дитина вчиться знаходити у такому ряду зайві елементи, тобто слова, що не підходять для опису того чи іншого явища. Наприклад, на екрані зображено казкового котика, який всміхається. Під малюнком є кілька слів, кожне з яких передає емоцію, але всі слова – різні. При цьому два з них («радість» та «веселощі») підходять для опису котика, тоді як третє слово, «смуток», вже є зайвим. У ході виконання цього завдання дитина має знаходити та виділяти такі зайві слова. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи, на якому його чекатиме вже нове зображенні та інша група слів, з якої треба буде видалити зайве, аби утворився синонімічний ряд. Завдяки цій вправі дитина вчиться ліпше розуміти, як різні слова мають схоже значення, як вони групуються та використовуються Всі малюнки якісні та мають достатній рівень деталізації, аби дитина зрозуміла, які саме слова дійсно вірно описують предмет або персонажа.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.4
Викресли зайве слово
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування