Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Співзвучність виникає тоді, коли слова мають такі закінчення, які гармонійно звучать та можуть допомогти створити римовані рядки. Хоча для створення вірша необхідно також використовувати й ритм, а не тільки риму, без співзвучних слів поетичні тексти писати можливо тільки у випадку так званих «білих віршів». Ця вправа закріплює знання дитини про співзвучність і є одним із перших кроків до розуміння дитиною законів творення поетичних творів.

Учень бачить на екрані кілька малюнків. Ці малюнки зображають різні предмети, які зовсім не обовʼязково співвідносяться у лексичному значенні, але серед них більшість є співзвучними. Оскільки ця якість набувається завдяки особливостям побудови слів, вона є скоріше граматичною властивістю мови, яка тим не менш впливає саме на фонетику мови. Завдання, яке ставиться перед дитиною, у тому, щоб знайти та виділити один обʼєкт, назва якого не співзвучна з іншими у цьому предметному ряді. Коли дитина робить це, то переходить до наступного етапу вправи. Навіть у випадку помилкового рішення дитина продовжує виконання завдання, хоча й бачить правильний варіант на екрані перед цим.  

 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.5
Визначаємо слово, що не римується
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування