Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Предмети навколишнього світу мають багато різних ознак, за якими їх можна віднести до тої чи іншої групи, категорії, виду. Одна з таких ознак – чи є певний предмет їстівним. Аби покращити орієнтацію дитини у цьому питанні, була створена та розроблена ця вправа. На екрані учень бачить кілька предметів, один з яких можна вживати у їжу. Саме ним учень має пригостити персонажа, зображеного біля столу. Після цього переходимо до наступного етапу завдання, де потрібно виконати аналогічну дію. Важливо, що у ході виконання цієї вправи єдиним критерієм для вибору дитини є тільки те, чи їстівний це предмет, чи ні. Сам обʼєкт може бути як овочем, так і рибою. Отже за допомогою виконання цього завдання учень узагальнює у своїй свідомості поняття їстівного та вчиться відокремлювати його від всього іншого. Це вміння є дуже важливим і у повсякденному житті. Всі предмети та персонажі, які відображаються на екрані на всіх етапах вправи, мають приємний стиль візуального оформлення і без проблем будуть впізнаними дитиною.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.6
Їстівне/неїстівне
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування