Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Майже кожен предмет оточуючого світу має у мові певне словесне позначення, яке цей предмет називає. Якщо у граматичній стороні мови є чітка структура її частин, то лексична сторона, яка відрізняється незрівнянно більшою кількістю елементів, теж має певну ієрархію, але – змістовну, а не формальну. Це значить, що слова з лексичної точки зору групуються не згідно з формою, а згідно з тим, як вони один між одним повʼязані семантично. Таким чином є як диференціація, тобто назва певних предметів різними словами; так і узагальнення, тобто зворотний процес називання кількох різних обʼєктів одним словом завдяки наявності у них спільної риси.

У ході виконання цієї вправи учень знайомиться саме із загальними термінами. На екрані дитина бачить кілька різних предметів, які належать до однієї групи. Наприклад, миска, тарілка і чашка. Вони відмінні одна від одної. Під цими малюнками є слова, що означають загальну назву для предметів цієї групи. Дитина має обрати правильну, у даному випадку – це слово «посуд».  Допоможе орієнтуватися у словах звуковий супровід. Коли учень робить це, то переходить до наступного етапу вправи, на якому побачить вже інші обʼєкти та інші загальні назви для вибору.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.16
Знаходимо спільну назву
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування