Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тема істот та неістот є досить важливою. В українській мові просто за граматичними ознаками слова не вдасться розпізнати, чи йде мова про живу істоту, чи просто про обʼєкт навколишнього світу. Єдиний варіант рішення цієї проблеми – використати не граматичне. А лексичне значення, що вимагає досить індивідуального підходу до словесних конструкцій та розвинутого відчуття мови. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиме саме це відчуття. На екрані перед учнем міститься речення – нове для кожного наступного рівня вправи. Його супроводжує досить якісна та деталізована ілюстрація, котра відіграє декоративну роль. Малюнок привертає увагу до люстрації. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб серед слів у реченні вибрати те, яке називає обʼєкт – істоту або не істоту (це залежить від того, що вказано у завданні). Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап вправи, де буде інше речення, а завдання також зміниться. Тобто, якщо на попередньому етапі треба було знайти істоту, то тепер – слово, що називає неживий обʼєкт. Таким чином, завдяки тому, що мета пошуків постійно змінюється, дитині простіше навчитись переключатись між цими різновидами іменників і краще відрізняти один від іншого. Ця вправа також розвиває концентрацію, логічне та аналітичне мислення, а також вміння виділяти з-поміж ряду слів одне, яке потрібно.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.3
Істоти/неістоти в реченні
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування