Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як вже знає дитина, лінгвістичний підхід до визначення того, чи перед мовцем істота, чи це неістота, відрізняється від логічного підходу. У мовній практиці прийнято користуватись питаннями іменника. Якщо предмет відповідає на питання «хто?», значить, це істота, але якщо він відповідає на питання «що?», значить це неістота. У ході виконання цього завдання дитина концентрується суто на цьому правилі. На екрані перед учнем міститься зображення предметного ряду. Малюнки виконані у мінімалістичному, але приємному для ока стилі. Під кожною ілюстрацією міститься активна кнопка, натиснувши на яку, дитина почує назву цього обʼєкта. Завдання, яке ставиться перед дитиною, має вигляд питання: що з обʼєктів відповідає на питання «хто?» на одному етапі, а на іншому: які обʼєкти відповідають на питання «що?», тож дитині слід бути особливо уважною, адже на кожному наступному рівні завдання питання змінюватиметься. Учень аналізує предметний ряд і бачить зображене на кожному малюнку. Дитина розуміє, чи це жива істота, чи ні, і задає відповідне питання – окремо до кожного. Завдяки цьому дитина знаходиться серед варіантів ті, що підходять в якості відповіді на питання. Коли дитина виділяє потрібні малюнки, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії з іншими обʼєктами. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.5
Вибери істоти/неістоти за питанням
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування