Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Слова, які використовують люди для спілкування, мають лексичне значення, тобто те, що, власне, має на увазі людина, коли промовляє це слово під час розмови. Але складові елементи слова (тобто звуки і букви, а також склади – як елементи більш високого порядку) мають знаходитись у правильній послідовності відносно одне одного для того, щоб слово дійсно мало своє значення. У ході виконання цього завдання дитина буде розташовувати склади слова так, як треба для того, щоб відновити слово. На екрані перед дитиною міститься зображення з кількома складами, що знаходяться у хаотичному порядку. Вони змішані, а відтак – не зрозуміло, що за слово зображено. Проте на екрані також є малюнок, який відображає названий предмет. Отже, дитина має здогадатись, що за слово зашифровано у наборі складів, після чого їх залишається просто поміняти місцями правильним чином. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання – до нового аналогічного слова. Те, що підказка надається у вигляді малюнка, додає вправі більшого ігрового акценту, але головне в ній те, що завдяки постійному опрацюванню складів різних слів дитина, рухаючись з рівня на рівень, навчиться набагато більш вільно працювати зі словами і впізнавати їх майже на інтуїтивному рівні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.4
Розташовуємо склади в правильному порядку
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування