Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Речення відрізняється від словосполучення тим, що представляє собою цілісне та завершене повідомлення, ядром якого є граматичний центр – підмет і присудок. Проте до кожного з цих двох частин речення додаються свої, ті, які їх доповнюють: означення, додаток, обставина тощо. Ці члени речення є другорядними і разом з граматичною основою вони роблять повідомлення більш докладним, поширеним, повним. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься складати речення з двох словосполучень. На екрані перед учнем міститься тільки одне слово – нове для кожного наступного етапу вправи. Воно супроводжується малюнком, який слугує додатковою підказкою для вибору словосполучень. Варіанти словосполучень знаходяться під білим полем. Критерій для вибору – поєднання власне словосполучень і слово, яке має бути між ними. Учень уважно читає словосполучення, слово і розуміє, які з них підходять на ті чи інші ролі, які з них за сенсом дійсно будуть доречні у цьому реченні.  Коли дитина вибере правильні словсполучення та перемістить їх кожне на своє місце, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде також виконати аналогічні дії з новими словосполученнями. Рухаючись між рівнями, учень буде краще розуміти принципи узгодження слів. А малюнки-персонажі тільки посилює враження від цього уроку.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.3
Складаємо речення з пар слів
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування