Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Літери в українській мову можуть бути великими й малими. Великі використовуються як перші, з яких починається нове речення, фраза, а також на них починається будь-яке імʼя або власна назва. Є й слова, котрі пишуться тільки з великих літер – абревіатури. У всіх інших випадках використовуються малі. Тонкість української писемності у тому, що велика та мала букви, хоча й передають один і той самий звук і повністю співпадають за значенням, можуть суттєво відрізнятись за манерою зображення, окрім розміру. Тож дитині треба вивчити букви парами. У ході виконання цього завдання тренується саме навичка розпізнавання пар літер. На екрані перед дитиною міститься дві робочі зони, які належать двом різним персонажам. У завданні, формулювання якого знаходиться над цим зображенням, вказано, перші літери яких слів треба розподілити по цим робочим зонам. Наприклад, у ту, яка належить дівчинці – першу літеру слова «абрикос», а у ту, яка належить хлопчину – першу літеру слова «яблуко».  Під завданням і малюнком є варіанти: чотири літери. Дві з них великі, і впізнати їх легко. А дві інші – маленькі. Учень має згадати, як вони співвідносяться, до яких великих належать. Коли учень розподілить букви за робочими зонами, по дві на кожну, то пройде на наступний етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.9
Сортуємо літери
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування