Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли дитина вже навчилась відрізняти голосні звуки від приголосних, то на шляху до опанування теми фонетики треба зробити наступний крок – навчитись диференціювати звуки в рамках одного виду. Відрізнити одні приголосні від інших за належністю до певної категорії складніше, ніж впізнати, який звук є голосним, а який – приголосним. Тож опрацювання цієї теми починається з тренування вміння  дитини визначати пари приголосних. На екрані перед учнем міститься зображення кількох активних кнопок. Натиснувши на кожну з них, учень почує певний приголосний звук. Ці кнопки не просто знаходяться на екрані, а є складовими елементами певного малюнка. Ілюстрація виконує суто декоративні функції, однак для дитини це грає не останню роль у посиленні цікавості до виконання завдання. Отже дитина натискає на кожну кнопку по черзі і чує певний звук. Коли учень натискає на кнопку, то також і вибирає цей звук, тож для того, щоб зняти з кнопки маркер обраності, треба ще раз на неї натиснути. Дитина за логікою подібності зрозуміє, які саме голосні складають пару – для цього достатньо бути уважним і шукати подібні елементи в кожному приголосному. Коли дитина вибере пару, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії, але буде схована інша пара.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.6
Вибираємо парні приголосні
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування