Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Досі дитина дивилась на оточуючий світ з точки зору явищ та обʼєктів, які в ньому знаходяться. Це нормально – адже раніше слова були однакові у свідомості дитини, а після вивчення іменника та повʼязаних з ним частин мови, учень навчився виділяти саме їх. Проте тепер дитина вміє виділяти також і дієслова. Розуміючи, наскільки важливими є дії та процеси, які відбуваються поруч, тепер учень зможе на них зосередити свою увагу, що покращить його знання теми дієслів та вміння вільно з ними працювати. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься ілюстрація, на якій зображено людину, котра займається тою чи іншою професійною діяльністю. Те, як називається його професія, вказано у завданні. Учень легко співвідносить цей іменник з ілюстрацією, досить деталізованою та багатокомпонентною, аби учень зумів добре запамʼятати всі атрибути того чи іншого фаху. Під малюнком є кілька варіантів дієслів. Учень має обрати те, яке характеризує професійну діяльність даного персонажа. Наприклад, лікар лікує, а пожежник – гасить (пожежі). Цікаво, що варіанти дієслів надаються в звуковому вигляді. Замість написаних літерами слів під малюнками знаходяться активні кнопки. Натиснувши кожну, дитина почує окреме дієслово. Тож завдяки цій вправі учень буде працювати з інформацією комплексно: в її звуковому, ілюстрованому та буквеному форматах. Це робить знання дитини більш цілісними та розвиває увагу і уяву учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.7
Вивчаємо професії
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування