Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Словосполучення твориться різними словами, які відносяться до самостійних частин мови. Проте досить часто ці слова належать до відповідних груп. Наприклад, іменники обʼєднуються з прикметниками або числівниками, а дієслова – з прислівниками. Цей звʼязок є досить природнім, адже саме в такому порядку частини мови повʼязані між собою: прикметники дійсно характеризують саме іменники, а прислівники – дієслова. При цьому словосполучення з дієсловами досить цікаві та відрізняються від аналогічних з іменниками. Справа в тому, що прислівники не змінюються за граматичними категоріями, на відміну від прикметників. Тобто теоретично будь-який прислівник підходить до будь-якого дієслова, і єдиний спосіб правильно їх поєднати – це дивитись тільки на лексичне значення обох слів. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати саме з дієслівними словосполученнями. На екрані перед учнем міститься форма такого поєднання слів. Але форма заповнена тільки одним елементом – дієсловом. Прислівник треба підібрати та вставити його у порожню ділянку, яка міститься поряд зі словом, що називає дію. Варіанти є під словосполученням. Щоб вибрати правильний, дитина має не тільки проаналізувати дієслово, а й подивитись на малюнок, який супроводжує словосполучення. Як і, власне, самі словосполучення, ілюстрації нові для кожного наступного етапу, і вони зображують ситуацію, яку описують слова. Учень має памʼятати, що прислівники описують дію, тож учень має досить добре порівняти всі наявні варіанти з малюнком, аби зрозуміти, який з них дійсно правильно описує цей процес.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.5
Дієслівні словосполучення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися