Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Зазвичай те, як звучить слово, означає і його граматичні ознаки, наприклад, в залежності від закінчення, учень може зрозуміти, чи йде мова про число у множині, чи в однині. У ході виконання цього завдання дитина стикнеться з іншим випадком – коли слово звучить так, ніби обʼєкт в однині, але насправді його багато. На кожному етапі дитина ознайомиться з одним таким особливим випадком і зможе порівняти його з іншими словами, де однина і множина дійсно виражаються граматично. На екрані перед учнем міститься предметний ряд. Всі слова, які називають зображені обʼєкти, у формі однини, але завдяки ілюстраціям дитина бачить, що деякі речі попри те, що вони правильно названі словом в однині, знаходяться у більшій кількості. Наприклад, слово «суп». Оскільки це рідка речовина, її можна розлити по багатьох ємкостях – і все рівно це буде один суп. Слово «супи» використовується у множині тоді, коли йде мова про багато різних видів цієї страви. Вивчаючи предметний ряд, дитина має вибрати той обʼєкт, якого насправді багато, хоча називається він словом у однині. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап до нового подібного випадку. Насправді в українській мові таких слів небагато, тож, рухаючись між рівнями завдання, дитина досить легко вивчить більшість таких випадків, принаймні ті з них, котрі використовуються в активному словниковому запасі більшості людей.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.5
Звучить як "одне", а насправді – "багато"
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування